6 Aralık 2012 Perşembe

Penguen Kukla- Penguin Puppet


Oyuncak seçimi yapılırken çocukların zihinsel ve  bedensel gelişimleri dikkate alınmalıdır.  Erken uyarıcı kabul edilebilecek, yaşına ve gelişimine uygunsuz oyuncak karmaşık duygulara, yetersizlik hissine ve zihinsel gelişmeden çok gerilemesine bile neden olabilecek sonuçlar doğurabilir.

Uzmanlara göre kuklalar insan ilişkileri gelişmiş çocuk profiline uygun bir oyuncaktır.  Dile getirmekte zorlandığı düşünce ve duyguları oyuncağı sayesinde ifade edebilirler.  Oyunun senaryosuna bağlı kalan çocuğun, araştırmacı ve meraklı özelliklerini geliştirerek, eğlenceli bir oyun ortamı sağlamaktadır.


Bu kuklayı yaparken açıkçası değişik bir oyuncak olsun diye yaptım. Gelişim özelliklerini çokta gözönünde bulundurmadım. İyi bir sonuç elde ettim sanırım. Arkadaşlarıma da bir kaç tane yaptım. Parmak kuklarını 2-3 aylık olduğunda  kullanmaya başlamıştım ama bu kuklaya oğlum 2,5 yaşından sonra ilgi gösterdi. Sanırım 3 yaş üstü bir oyuncak.

ŞABLON İÇİN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder