8 Haziran 2014 Pazar

İnce Deriden Örtü Modelleri

İnce deriden kesme işi ve nakış teknikleri ile yapılan örtüler son zamanlarda oldukça moda. 

 Benim de başarısız bir masa örtüsü yapma deneyimim oldu.

Kursiyer arkadaşların yaptığı deri örtüleri görünce başarısızlığımı bir kez daha anladım. Yeni baştan yeni bir modelle yapmaya çalışacağım bakalım.




 Ben yapamam demeyein. Öğrenmeyi isteyin yeter. Herkesin emeklerine sağlık.











 ince deri örtüler, deri örtü modelleri, nakışlı deriler, simli deri örtü, keme oyma deri işi, delik işi örtüler, delik işi deri örtüler, el emeği göz nuru örtüler, nakışlı deri örtüler,

4 yorum :

  1. çok güzeller satış yapılıyor mu yada yapılan bir yer biliyormusunuz.emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ben evde kendim yapıyorum desen sıkıntısı çekiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  3. Deriyi nerden alacağım konusunda yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Deriyi nereden alıyoruz lütfen yardımcı olun


    YanıtlaSil