21 Haziran 2014 Cumartesi

Doğum Günü Fotoğraf Çerçevesi Nasıl Yapılır?

 Son günlerin modası resim çerçeveleri ile fotoğraf çektirmek. Kına gecelerinde daha sık kullanılıyor sanırım. Sevdiğim bir arkadaşımın küçük kızı 1 yaşını bitirecek yakında.Doğum günü hediyesi olarak resim çerçevesi hazırlamayı düşündüm. Bakalım beğenecekler mi? 
1. İki adet 50x70 cm mukavvayı çerçeve şeklinde kestim ve üst üste mukavva kartonları zımba ile birleştirdim. 


2. Yapışkanlı elişi kağıdı ile mukavvadan kestiğim şekilleri fotoğraftaki gibi kapladım. 

 3.  Desenli gümüş renkli yapışkanlı folyo ile mukavvanın üzerini kapladım.  

4. Silikon tabancası ile karton süsleri yapıştırdım. 
5. Yapışkanlı elişi kağıtlarını yazıcıya yerleştirip yazılar için gereken harfleri bastım. 
6. Kırtasiyeden aldığım yapışkanlı nazar boncuğu ve kalp evalar ile süslemeleri tamamladım. 

7. Tuhafiyeden aldığım petek tülleri çok amaçlı yapıştırıcı ile resimdeki gibi çerçevenin etrafına yapıştırdım. Sonuç güzel oldu sanki. Sıra hediyeyi vermeye geldi. Sevgiler.. 

 happy birthday, doğum günü çerçevesi nasıl yapılır, kartondan çerçeve yapımı, mukavvadan resim çerçevesi, doğum günü çerçevesi nasıl yapılır,

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder