26 Nisan 2014 Cumartesi

Kartondan Karagöz-Hacivat Şapkası Yapımı (Karagöz-Hacivat hat with cardboard)

Kostümleri kumaştan hazırladık. Şapkasız Karagöz-Hacivat gösterisi olamaz tabi. Şapkaları da kartondan hazırladık. Gösterilerimiz bitti. Öğrencilerin sakallarını siyah yüz boyası ile yaptık.
Malzemeler: Yeşil ve Kırmızı fon kartonu, makas, tel zımba, ince lastik, yapıştırıcı. 
1. Fon kartonu üzerine şapkanın şeklini çizin. Kartonu ikiye katlayın ve kesin. 
2. Parçaları birbirine zımba yardımıyla birleştirin. 
3. Yeşil şapka üzerine kırmızı ile kırmızı şapka üzerine yeşille detaylarını hazırlayın. 
4. İnce bir lastikle ipini hazırlayın. 




2 yorum :

  1. 10 marifet sayesinde keşfettim blogunuzu. Benim için o kadar faydalı bi blogunuz var ki. Yaptıklarınızı zaten çok beğendim ellerinize sağlık. :) izlemeye alıyorum bana da beklerim sevgilerr..

    YanıtlaSil
  2. bana da beklerim diyip adresimi yazmadan gönderdim yorumu resmen kusura bakmayın :)
    http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/ buralardayım bende :)

    YanıtlaSil