17 Aralık 2012 Pazartesi

Bebek Sepeti- Basket For Baby Candy

 Günümüzde bebekler  hazırlıklarında ürün çeşitliği dikkati çekiyor. Alternatif bebek şekerleri, lohusa taçaları, kapı süsleri, sepetler, lohusa şerbeti bardakları, bebek kurabiyeleri ve daha aklıma gelmeyen bir ton şey. Ha bir de altın yastığı var sanırım.
Bende sevgili iş arkadaşım Nurhan'ın bu günlerde doğacak bebeğine sepet hazırladım. İsterse bebek şekerlerini ikram isterse her zaman elinin altında olaması gerekenleri koyar diye düşündük. İçerisindeki saten kılıfı ve sapındaki tülü çıkıp takılabilecek şekilde tasarladım ve hazırladım. Sebebi tabiki hijyen. Hazır sepetlerde silokonla yapıştırılıyor istesenizde temiz tutamıyorsunuz.
 Kullandığım Malzemeler
*Sepet
*Saten Kumaş
*Hazır fisto
*Nazar Boncuğu
*Organze kurdela (5mm)
*Dikiş Malzemeleri
Kumaştan iki katlı yuvarlak sepet ölçülerinde bir parça kestim.  Etrafına yine iki katlı diktörtgen bir parça kestim ve diktim. Sepetin askısına gelen yerlere organze kurdela diktim.Uclarına fistoyu geçirdim. Sapı için ölçtüğüm fistonun iki ucunu kurdela ile sabitledim. Nazar Boncuklarını diktim. Salı günü teslim edeceğim. Anneliğe hazırlanan birine umut ve güzelliklerle dolu hediyeler vermek çok güzel. Sıra bebekte hazırlıklar tamam bekliyoruz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder