28 Aralık 2012 Cuma

Öğrencilerimin Yaptığı Keçeler- Felt Samples

Bir derste keçe ve keçeden yapılabilecek çalışmalardan bahsettim. Öğrencilerim de bu malzemeyi kullanarak çalışmayı istediklerini söyleyince heveslerini kırmak içimden gelmedi ve kabul ettim. İyi ki yapmışım. Dönem başından beri yıdızımızın bir türlü barışamadığı ve iletişime kapalı bir öğrenci gurubuydu. Zaman zaman gergin bir ders ortamıyla günü tamamladığımız da oldu. Sözlü anlatımlardan sıkılan diğer sınıflara göre el becerilerine yatkın ve üretici yönleri gelişmiş bir sınıf olduklarını söylemeliyim. Neyse olaylar doğal bir süreç içerisinde gelişerek bizi keçe çalışmalarına getirdi. Malzeme almayanlara ben verdim hemen hemen herkesin eksiğini tamamladıktan sonra istedikleri projeleri yapmaya başladılar. Canla başla ve zevkle çalıştılar. Sonunda iletişim kurabileceğimiz bir ortamı sağladık ve en eğlenceli dersimizdi. İçlerinde gerçekten hevesli ve üretici potansiyeli yüksek olanlar olduğunu fark ettim. Her öğrenci topluluğunun farklı özellikleri olduğunu ve onlarla anlaşabilmek için mutlaka bir yol bulunabileceğini bir kez daha anladım. Mesleği severek yapmak ve onları anlamak için çaba sarfetmek gerekiyor sanırım. Gün sonunda resimdeki çalışmalara ulaştık. Hepsinize teşekkürler çocuklar. :)))





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder