3 Aralık 2012 Pazartesi

Bebek Albümü ve Günlük- Photograph Album For Baby- Baby Diary

Kendine özgü, bağımsız ve rahat bir hayat sürüyor, sizden sonrasını hiç düşünmüyorsanız henüz çocuk sahibi olamamışsınız demektir. Çocuklar sizleri oldukça mutlu ederken aynı zamanda  kaygıyı, korkuyu, toplumu ve hayatı sorgulamayı beraberlerinde getirirler. Hiç anlam veremediğiniz karmaşık duyguların ortasında bulursunuz kendinizi. Artık düşünmeniz gereken, hayata hazırlamanız gereken birisi vardır ve hep doğruları yapmak istersiniz.

Hazır birçok albümü inceledim  kaplamaları  üzerine yapışık şekilde üretilmş olduklarını gördüm. Bu benim için kullanışlı bir seçenek değildi. Sonuçta uğraşmayı, dikmeyi, biçmeyi severim bana da iş çıktı. Biraz araştırma ve kafa yorma sonucu resimdeki sarı albümü hazırladım. Malzemeler sarı renkli pazen kumaş, hazır tavşan figürü ve hazır bir albüm. Tasarım farkli materyallerle geliştirilebilir.
 Anı defterini hazırlarken melankolik duygular içerisindeydim sanırım. Çıkış noktası sonsuza kadar birlikte olamayacağımız düşüncesiydi. Bu sebeple yaşadıklarımızı birer satır yazıyla kaydetmek ve resimlemek istedim. Herşeyi yazmıyorum önemli bulduğum bazen de komik şeyleri kaydediyorum. Kullandığım malzemeler pazen kumaş, renkli keçeler ve sıcak silikon.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder