26 Kasım 2012 Pazartesi

Bebeklere Oyun Minderi- Game Mat for Baby

   Kendime haksızlık etmeyeyim yarım kalmış çalışmalarım kadar bitirdiğim ve severek kullandığım şeyler de var. Oyun minderi de bunlardan birisi. Ben yine doğumdan sonra yüz kat artan hastalık takıntım sebebiyle bebeğimin temiz ve sık sık yıkayabileceğim bir alanda hareketlerini geliştirmesini istedim. Bunun için de internette biraz gezindim çizimler yaptım ve malzemeler el verdiği ölçüde resimlerde gördüğünüz tasarım ortaya çıktı. Gerçekten çok kullanışlı oldu. Oğlum büyüdü ama zaman zaman kullanıyorum. Misafirlerimin tatlı bebişleri de kullanıyor.


     Sizler isterseniz tek renk bir kumaş kullanıp üzerini artan kumaş parçaları ile renklendirebilirsiniz. Küçük peluş bir oyuncak, ses çıkaran şeyler veya belki dişlik te bir kenarına monte edilebilir. bunun için çırtçırtlı banlar kullanabilirsiniz. Gelelim kullandığım malzemelere;
  • Renkli pazen kumaşlar (40x40 cm ölçülerinde)
  • Nevresim dikmek için kullanılan desenli kumaş
  • En büyük boy düğme
  • Elyaf (iki veya daha fazla kat koyabilirsiniz)
  • Kırmızı renkli saten kurdela (2 cm)
  • Peluş oyuncak


game carpet, game mat, baby mat


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder