1 Nisan 2014 Salı

Hacivat Karagöz Kuklası Yapımı- (Basic Hacivat-Karagöz Puppet)

Oğlumun Karagöz kuklası istemesi sonucu ortaya çıktı bu çalışma. Daha ayrıntılı kuklalar yapılabilirdi belki. Aklıma bu şekilde yapmak geldi. El kol parçalarını hareketli  ve ahşaptan yaptırmayı düşündüm. Sonra oğlumla yapabileceğimiz basit bir şeyler olsun istedim.  Sonunda kuklalarla eğlenceli oyunlar oynadık. Proje amacına ulaştı bence. 
 
1. İnternet'ten herhangi bir siteden indirdiğimiz resimlerin çıktısını aldım.


2. Kestiğimiz şekilleri karton bir kutu üstüne koyup kalemle etrafından çizdim. 

3. Kartonu çizdiğim şekle uygun kestim.

4. Çöp şiş çubuğunu kuklanın arkasına sapladım ve bantladım. 

5. Kartonunun üstüne yapıştırdığım resimleri oğlumla birlikte boyadık. Kuklalar hazır. Basit ama eğlenceli oldu. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder