15 Nisan 2014 Salı

Çöp Poşetinden Gösteri Ponponu Yapımı (DIY Pom pom with garbage bags)

Okul öncesi gösteri pon ponu yapımı

Ana sınıfı öğretmenimizin nasıl ponpon yapabiliriz diye danışması sonucu ortaya çıktı bu çalışma. Rafyalardan yap dedim önce. Sonra şartlar bizi daha ekonomik çözümler üretmeye götürdü ve renkli çöp poşetini önerdim. Baharda uçurtma yapıyoruz renkli çöp poşetleri ile oradan aklıma geldi. Sonuçta güzel ve ekonomik oldu bence.

1. Çöp poşetini dörde katladım. 

2. İnce ince kestim. Bu şekilde 3 çöp poşeti kestim.


4. Hepsini üst üste koyup toparladım. Birleştirmek için ve tutabilmek için koli bandıyla uç kısmından sardım.

 İstediğiniz renklerde hazırlayabilirsiniz. Ana sınıfı etkinliklerinde kullanabileceğiniz rengarenk ponponlar hazır.  Renkli poşetler bile kullanılabilir. Kolay gelsin.  


5 yorum :