18 Nisan 2013 Perşembe

Kumaş Bebek Kitabı Yapımı- Yumuşak Kitap- Baby book from fabric

Sizleri oğlumun yeni arkadaşı Ali ile tanıştırayım. Ali'nin yolculuğu biraz uzun sürdü. 1,5 yıl kadar. Onu dikmem biraz zaman aldı. Yarım bıraktığım işler kervanına katıldı. Yaptığım kumaş kitaba benzer bir kitap görmüştüm. Bunu ben de dikebilirim dedim ve başladım. Yapacağım dediysem yapmalıyım mutlaka. Zaten böyle işleri üstüme alıp uğraşmak gibi bir huyum var. Aslında kahramanımız Ayşe idi. Ben oğlumun gelişimine uygun olacak düşüncesiyle Aii olarak hazırladım. Uğraştığıma değdi diye düşünüyorum. Oğlum çok sevdi.  sayfa1
 Bu çalışmayı yapmaya başladığımda henüz keçeyle tanışmamıştım. Evde bulduğum kumaş parçaları ile hazırladım. Diktikten sonra  çok heyecanladım. Hemen fotoğrafını çektim kesilecek ipler sarkıyor her yandan. Dikiş kursu yarım kalan işlerimi tamamlamakta oldukça faydalı oldu.  




Ali' nin evinde anne babası pencereden bize bakıyor. Mutfak masasında kahvaltı yapıyoruz. Buzdolabımızın içerisinde yiyeceklerimiz var. 
Sayfa 2                                                                       sayfa 3 
Mutfaktan sonra ellerimizi yıkamak ve dişlerimizi fırçalamak için lavaboya geçiyoruz. Arkasından banyomuzu yapıyoruz. Terlikler, bornoz ve ördek hazır. 
-->
sayfa 3                                                                                                       sayfa 4


                                                                                                                 Sayfa 5


Biraz bilgisayarla oynadıktan veya ders çalıştıktan sonra yatma vakti. Yorganın altına girip tatlı bir uykuya hazır Ali. 
Sayfa 6                                                                                                   sayfa 7

Ve son sayfamızda top oynadığımız bahçemiz var.  Öğlen uykusundan önce oğlumla bir kaç kez tekrarlıyoruz Ali'nin bir gününü. Tuvalet hazırlamayı unutmuşum o da kusur kalsın. Gerçi dikişlerinde oldukça hata var ama. Yarım olan bir işi daha tamamladım. Çok mutluyum. Oğlum da mutlu. Bleki çok sonra Ali'nin okulunu bile dikerim. Sevgiler.

Sayfa 8 

3 yorum :

  1. Çok şeker olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Aman allahım ne kadar güzel birşey bu böyle ellerinize saglık. Para verip alınan bütün oyuncaklardan daha değerli ve şirin olmuş. bayıldım...

    YanıtlaSil