5 Ocak 2013 Cumartesi

Keçe Çanta Son Gün- Felt Bag

Fotoğraf: Çantamı sonunda bitirdim. Şaşıranlara "evet, ben yaptım"diyorum. SevgilerGünlerdir uğraştığım keçe lap top çantasını bitirdim. Severek kullanıyorum. Dayanıksız olur diye korkmuştum ama öyle olmadı. Kulp ve askılıklarına ekstra sağlamlaştırma önlemleri aldım tabii. İlk fırsatta tüm parçaların çizim halini ekleyeceğim yazıya.
Bu çantayı kullanmak bana çok zevk veriyor. İyi ki yapmışım. Arkadaşlarım da çok beğendi. Bir haftadır karşılaşma anlarındaki ilk cümleler çantamla ilgili. Onlar fark etmese bile ben mevzuyu açıyorum zaten. Övgü toplama fırsatlarını hiç kaçırmam.  Çok düşünceli ve nazikler hepsi. Güzel düşüncelerinize teşekkürler. Sırada arkadaşımın tatlı ve akıllı kızına (Maşallah deyin lütfen) küçük ve renkli bir benzerini yapacağız. O farklı bir havada olacak heyecanlıyım.
Diğer günler için linkler.

8 yorum :

  1. oo çok süper olmuş canım ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Böyle zamanlarda daha iyisi senin olsun denir sanırım.

      Sil
  2. Çok beğendim, ellerinize sağlık, keçe ne güzel bir icat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bence de öyle. Sevgiler.

      Sil
  3. :) ellerine sağlık tekrardan.
    ben de bilgisayar öğrencisiyim ve keçeyle ilgileniyorum hobi olarak..
    ilerde yapmak istediğim güzel bi fikir vermiş oldun bana da..

    YanıtlaSil
  4. Merve ilgine teşekkürler. Senin yaptığının fotosunu da görmek isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. sonuç harika... nefis bir laptop çantası olmuş.

    YanıtlaSil
  6. ya harikasınız sabahtan beri kalıp arıyorum kimse bırakmamış

    YanıtlaSil