27 Mart 2016 Pazar

Kumaştan Çıngıraklı Top Yumuşak Oyuncak - Fabric Ball for baby

Bebekler için yumuşak top dikişi


 

Oyuncak dikmeyi seviyorum. Basit şeyleri yapıyorum gerçi. Çok karmaşık olan oyuncak denemelerim oldu. Basit oyuncakları çocuklar çok seviyor. Kumaştan yumuşak top oyuncakları hamile olan üç arkadaşımın doğmamış bebekleri için diktim. Üç erkek bebek doğmalarına çok az kaldı. Önce annelerini sevindirmek sonrada yaklaşık 3-4 aylıkken bebişleri sevindirmek istedim. Şimdilik anneler oyuncaklarımı sevdi. Bakalım bebekler anneleri ile aynı fikri paylaşacaklar mı?

Malzemeler - Materials
Pamuklu kumaş - fabric
Elyaf  - fiber
1 adet çıngırak topu - rattle ball
Renkli kurdeleler - colored ribbons
Az miktarda mavi keçe - a little blue felt
Yumuşak top oyuncakları nasıl diktim?
  1. En üsteki fotoğraftaki gibi yaprak şeklinde bir kalıp hazırladım.
  2. Kalıba göre 6 adet parça kestim.Renkler size kalmış. Dikiş payları ile beraber.
  3. Renkli kurdeleleri kesip hazırladım.
  4. Kurdeleleri parçalara iğneyle sabitledim. Yerleşimleri istediğiniz gibi yapabilirsiniz.
  5. Parçaları birbirine diktim.
  6. Küçük bir kumaş bölümünü açık bıraktım. Topu terleştirip doldurma işlemini tamamladımers çevirip elyaf doldurdum.
  7. Çıngırak topunu elyafın ortasına yerleştirip doldurma işlemini tamamladım.
  8. açık kalan yeri el dikişi ile kapattım. 
  9. Topların tepe noktalarına keçe yuvarlaklar diktim. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder