11 Mart 2016 Cuma

Basit Çocuk Elbisesi Dikimi - Easy Dress Sewing for Girl

Kız çocuklar için basit elbise dikişi

Uzun zamandır dikiş dikmekten bu kadar keyif almamıştım. Küçük kızım için diktiğim ilk elbise modeli ile uğraştım bugün. Elbise satın almak çok zor değil alabiliriz ama ben herkesten farklı eşyaları olsun istiyorum.En azından bazıları. Seviyorum  dikiş dikmeyi. Dikiş dikmek için bahane arıyorum galiba. Yaptım işte kızıma puantiyeli bir elbise.


Puantiyeli lacivert elbise modeli


  1. Hazır aldığım bir bluzu kalıp olarak kullandım. 
  2. Ön parçayı bütün olarak kestim. 
  3. Arka parçayı iki adet diktim. 
  4. Elde kalan dantel bir fistoyu yakaya diktim. 
  5. Kolları da resimdeki gibi hazırladım ve diktim. 
  6. Overlok yerine zik zag dikişle elbisenin dikişlerini temizledim. 
Şimdi gezmeye gitmek kaldı bir tek. Hafta sonu gidecekbir yerler buluruz artık. Sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder