13 Kasım 2013 Çarşamba

Angry Birds- Bookmarker

 
Merhabalar,
   Kitap ayraçları yapmaya devam ediyorum. Bu kez eşimin öğrencilerine kitap okumayı sevdirmek amacıyla hazırladım ayraçları. Son zamanlarda çok popüler olan angry birds karakterlerini kullanmak aklıma geldi. Popüler markalar gençler arasında hızla yayılıyor. Bunları da beğenirler diye düşündüm. Çantalarda, kırtasiye ürünlerinde, kıyafetlerde her yerde bilinen simgeler var.  
   Daha hediyelerini almadılar beğenip beğenmeyeceklerini merak ediyorum tabi.  Ayraçlarda sadece bu simgeler yok farklı şekillerde var. Şimdilik bunları paylaşıyorum. 
Sevgiler.

3 yorum :

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık. bunu farklı karakterlerde de deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş gerçekten.eminim onlar da beğenirler. :)

    YanıtlaSil