28 Şubat 2016 Pazar

Kumaştan Dinozor Oyuncak - Fabric Dinosaur Toy

Kumaştan yumuşak dinozor oyuncak

Oyuncak dikmekten çok keyif alıyorum. Hediye edecek arkadaşlar arıyorum sürekli. Kızıma ve oğluma yeterince diktim. Hediye ettiğim çocuklarda pek bir seviniyorlar. Hediye ettiğim oyuncakla uyuyan bile var. Canlarım benim. Üstelik mükemmelde dikemiyorum . Bir yerinde bir kusur oluyor hep. Çocuklar yamru yumru oyuncakları seviyor galiba. 


Kumaştan dinozor bebek oyuncağı için malzemeler
Kumaş
Renkli kurdeleler
Elyaf


  1. A4 kağıda çizdiğim dinozor kalıbını kumaşa aktardım. 
  2. 2 adet gövde parçasını dikiş paylarını hesap ederek kestim.
  3. Rengarenk kurdeleleri kestim. 
  4. Kurdeleleri gövdenin bir parçasına teğelledim.
  5. Makinede diktikten sonra bir ucunu açık bırakıp düz tarafını çevirdim.
  6. Açık taraftan elyaf koyup el dikişi ile oyuncağı tamamladım. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder