21 Mart 2014 Cuma

YGS SINAVI ÖNCESİ VE SINAV ESNASINDA BESLENME ÖNERİLERİ

Bu hafta sonu pazar günü  üniversite sınavı var. Sınava şimdiye kadar bir kez girdim. Çok heyecanlanmamıştım. Deneme sınavına girmiş gibi hissetmiştim kendimi. Sınava girmeden çeşitli beslenme önerileri aldım. Neler yedim, nelere dikkat hatırlamıyorum. Sizlerle bazı öneriler paylaşmak istiyorum.  Az da olsa faydası olur belki. Sınava girecek herkese başarılar. 
Sınav Öncesi ve Sınav Esnası Beslenme Önerileri: 
Sınavlar milyonlarca genci ve ailesini etkileyen en önemli stres kaynaklarından biridir. Çeşitli kaynaklarda sınav öncesi algılamayı ve konsantrasyonu arttırmaya yönelik bilimsel temeli olmayan çeşitli sağlıksız diyet önerileri yer almaktadır. Bunları seçerken dikkatli ve bilinçli olunması gerekir. Sınavlarda başarıyı etkileyecek hiçbir besinin tek başına mucizevî etkisinin olmadığı bilinmeli, sağlıklı ve başarılı olmak için yeterli ve dengeli beslenme kurallarına uyulması gerektiği unutulmamalıdır.
           Sınavlar için son hazırlıklar yapılırken aşağıda belirtilen beslenmeye yönelik öneriler göz önünde tutulmalıdır:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder