21 Aralık 2013 Cumartesi

Örgü Bebek Battaniyesi Modeli- Baby Blanket

En uzun gecenin yaşanacağı  bu günden herkese merhaba. Geçen yıl 21 Aralık'ta kıyamet koptu kopacak derken bu güne geldik işte. Bu soğuk kış günlerinde bebeğiniz için güzel ve sıcacık bir battaniye örneğini paylaşıyorum sizlerle. Kışın örgü örmek hem eğlenceli hem de faydalı. Bu yıl örgülere merak saldım galiba. Bu battaniyeyi ben örmedim tabii. Arkadaşımın tatlı kızının.
 Battaniyenin örneği tunus işi denilen bir örnekle örülmüş. Şiş kadar kalın bir tığla yapılıyor. Zincir çekerek örgüye başlanır. İlk sıra normal batırılıp sayısınca sona kadar gidilir. Ardından geriye doğru iki ilmek birlikte alınarak örülür. 1 ileri 1 geri diyebiliriz. Yalnız geri gelirken iki ilmek bir örülür. İnternet'te anlatımlı videolar var bulabilirsiniz. Örgü bittikten sonra arkasına pamuklu pazen kumaştan astar yapılır.Böylelikle bebeğinizin hassas teni örgüden doğrudan etkilenmez.

2 yorum :

  1. Kac ilmekle basladiniz acaba bide ölçüsünü ogrebilir miyim tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ben örmedim. Bir arkadaşımın kayın validesi ördü

      Sil