25 Şubat 2013 Pazartesi

Keçe Bebek Şekeri- Baby Shower Crafts

 Evet, hafta sonu bütün kızlar toplandık ve  bebek şekeri yaptık. Çok sevdiğimiz bir arkadaşımız ikinci bebeğine hamile bir hafta içinde bebeği dünyaya gelecek. Kendisi her zaman düşüncelidir. Başkaları için çalışmaktan kendine bile vakit ayıramaz. Hazırlıklarına bizim de bir katkımız olsun düşüncesiyle bebek şekerini hazırlamaya karar verdik. Bu kararı verince malzeme ve organizasyon işini ben üstlendim. Severek çalıştım. En uygun malzeme nereden alınır, keçe kaç metre olmalı, çizimler falan derken epey kafa yordum. Sonunda p pazar günü toplaştık keçe ve diğer malzemeleri birleştirip resimdeki sonuca ulaştık. Farklı bir faaliyet oldu herkes için. Arkadaşlık paylaşımlar arttıkça güçleniyor. Hediye vermek gerçekten güzel bir duygu. Arkadaşınızı mutlu etmek için çaba sarf etmekte öyle.
Gelelim şekere. Çok orijinal olamadı galiba. Zamanımız biraz daha fazla olsaydı etamin işi ile çalışmayı düşünmüştüm. Her şeye rağmen biraz malzeme biraz manevi değer derken gözümüze çok hoş göründü.

Kullandığım malzemeler
1. Kalın keçeler
2. Nazar boncuğu
3. Sedefli su taşı
4. Hazır kesilmiş tül
5. Organze beyaz kurdele
6. Lavanta
7. Örgü Sepet
8. Sıcak Silikon



2 yorum :

  1. Son derecede güzel bir hediye , önemli olan dostluk .. Biraraya gelip yardımlaşarak dostluk adına üretebilmek.. Hediye verebilmek - insanları mutlu etmeye çalışmak... Ellerinize sağlık , dostluklarınız daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız dostluklar paylaşımlarla çoğalır. Kızımız dünya ya geldi bile.SEvgiler

      Sil